ma elkezdődött

2008.07.25. 15:35

... az idei ,,kapolcs". mostantól szurkolás mindenkinek aki már ott van, hogy jusson neki jegy, ne essen az eső, jók legyenek a programok, érezze magát jól. én sajnos csak jövő héten tudok menni, akkor is csak csütörtöktől. ez van idén, csökkentett fesztiválon csökkentett részvtel (mégha a kettő nem is függ össze egymással).

tegnap este volt a tévében egy rövid beharangozó. én kicsit többet vártam tőle, de valószínűleg nem én voltam a célcsoport. ez a rövid riport is inkább abba a sorba illeszkedett, ami leginkább arról szólt, hogy ,,ugyan korábban váltig állítottuk, hogy idén aztán már tényleg nincs lóvé, de aztán valamit mégis szerveztünk, szóval gyertek". egyszer majd megrjük azt is, hogy ezt nem az utolsó pillanatban kell megtenni. ja, és megy a lebegtetés, hogy akkor jövőre lesz-e (hivatalosan is) 20-ik völgy. ennek mondjuk van egy csöpp zsarolásstichje. én mindenesetre nagyban (mondjuk egy 2009-es hetijegyben) hajlandó vagyok fogadni bárkivel, hogy jövőre ismét a szokásos tömegrendezvény lesz (vagy valami még nagyobb). 2010-ben önkori választások lesznek, kell a mani a 200 méter járdára meg az óvóda tetejének javítására. ha idén megcsinálnák 2 év múlva már senki sem emlékezne rá.

és ne csaljatok a jeggyel, mert az nem szép dolog.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://azenvolgyem.blog.hu/api/trackback/id/tr86585414

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: site de garotas de programa de recife 2018.02.03. 18:45:22

Kerékpár bolt - Kerékpár turizmus - Kerékpár bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása